A New/New_1998_10_28 könyvtárban található képek listája:
m61_dugo.JPG (71371 bytes)
Egy kiemelt dugattyú-hajtórúd egység (GM 16-567D1). A baloldali dugattyúról levették a palástot. Látható a villás hajtórúdrendszer.
Dátum: 1997. 03. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61_comp.JPG (77568 bytes)
A NOHAB Atlas Copco típusú légsûrítõje.
Dátum: 1997.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
GM_roots.JPG (84230 bytes)
A M61 motorjának öblítõfúvója, a rászerelt légszûrõ-vázzal.
Dátum: 1996. 11. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
E402fvaz.jpg (87936 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
E444r.jpg (28864 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
E444r_uj.jpg (72946 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
E656_.JPG (30448 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
Etr500.jpg (47201 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
CFR1.JPG (87090 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
CFR3.JPG (141467 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
CFR4.JPG (109480 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
e656.jpg (39558 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
cfr2.jpg (149446 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
450_460.jpg (45718 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
etr500.jpg (53474 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
Tgv.jpg (53368 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
E632_ETR.JPG (56273 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
ETR480FV.JPG (43519 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
402_444r.jpg (82728 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
nohab100.JPG (53454 bytes)
NOHAB 100-al! Pedig hány kocsi van mögötte!
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
m61001sv.JPG (56167 bytes)
A 9750 sz. személyvonaton éppen álmát alussza, de 3-kor indulnia kell majd.
Dátum: 1998. 05. 23. 01:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001ce.JPG (55181 bytes)
A celldömölki javítómûhelyben épp elkészült a M61,001 kerékesztergálása. Mellette a 145-ös Szergej.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001uk.JPG (56295 bytes)
A kerékpáresztergálás után a 001-es visszatér Celldömölkrõl (80 km/h) Tapolcára.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Ukk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002ce.JPG (63215 bytes)
A Celldömölk-Tapolca-Bp gyorsvonat elején
Dátum: 1998. 07. 20.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002ke.JPG (74123 bytes)
Sebessel (S9703) száguld végig 50-nel kedvenc megállóhelyemen.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002kt.JPG (61341 bytes)
A délutáni pesti gyorssal.
Dátum: 1980.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61003kt.JPG (100362 bytes)
A 3-as NOHAB a 80-as évek elején, a 6:30-as tapolcai gyorsvonattal.
Dátum: 198?.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004tb.JPG (55687 bytes)
A 004-es NOHAB 1997-ben nevet kapott, elsõként a dízelmozdonyok közül. A neve TAPOLCA lett, amint azt az oldaltábla is hirdeti. Ezzel együtt védett mozdonynak is nyilvánították.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V63004.JPG (112218 bytes)
Helyszín: Budapest Keleti fûtõház
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
M61_teto.JPG (29735 bytes)
Egy maradvány az M61,005-bõl: mozdonytetõ a fûtõkazán feletti részrõl.
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61_sm_2.JPG (55054 bytes)
A S8807 (Celldömölkig Gy. 887) sz. vonattal indul Kaposvárra.
Dátum: 1998. 08. 25.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006sv.JPG (72979 bytes)
Érkezik a S 9701 sz. vonattal. A teteje még három évvel a fõjavítás után is korommentes.
Dátum: 1998. 07. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006.JPG (60550 bytes)
Startol a 9745 sz. személyvonattal
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61_sm_1.JPG (61687 bytes)
A S8807 sz. vonattal indul
Dátum: 1997. 08. 25. 06:25
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V55006.JPG (109130 bytes)
Ekkor még mûködött... Ma már az Északi jármüjavitó területén
van kiállitva.
Helyszín: Bp. Keleti fûtõház
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
m61007kt.JPG (90102 bytes)
Az utolsó NOHABos vonatok egyikével Szegeden. A mozdonyt azóta selejtezték.
Dátum: 1983.
Helyszín: Szeged
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
szeged_1.JPG (77129 bytes)
A szegedi állomás NOHABbal és villamos felsõvezeték nélkül - igazi muzeális kép. A háttérben még a Dóm is látható.
Dátum: 1983.
Helyszín: Szeged
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
szeged_2.JPG (72402 bytes)
Dátum: 1983.
Helyszín: Szeged
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61008.JPG (59672 bytes)
Szegény Muzsika! Két baleset után alváza kissé elgörbült és vége...
Dátum: 1996. 11. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61008na.JPG (63714 bytes)
Klasszikus felvétel a "Muzsika" nevet kapott 008-as NOHABról a gyönyörû keszthelyi jegenyesor alatt
Dátum: 1971.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Novák András
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61009.JPG (96969 bytes)
A legtovább csíkos festésû M61,009 a Déliben. Háttérben az épülõ Penta hotel.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
e402009.jpg (72244 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
e402_009.jpg (52433 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
m61010kt.JPG (65314 bytes)
Egy szegedi gyorssal robog ki a Nyugatiból.
Dátum: 198?.
Helyszín: Bp-Zugló
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010sv.JPG (66430 bytes)
S 9702 a nyár eleji forgalomban: 12 kocsi + reggel lévén egy rezsó is. Ez már NOHABnak való combos vonat!!
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61010TP.JPG (44002 bytes)
Megérkezik a Bp-Celldömölk gyorsvonat Tapolcára
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010t1.JPG (63940 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010t2.JPG (64301 bytes)
S 9745-tel.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61010.JPG (86340 bytes)
Tolatás közben! Ezidõtájt elõfordult, hogy M40-esek hiányában NOHAB végezte a tolatós tehervonati munkát a 29-es vonalon. A személyvonatok egy részét Csörgõk vették át.
Dátum: 1996. 11. 16.
Helyszín: Szabadbattyán
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61013tp.JPG (50487 bytes)
Félreállítva, elõtte egy csomó NOHAB kerékpár.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61015kt.JPG (62430 bytes)
Érkezés után egy Bp-Pécs expresszvonattal. NOHABok 1986-ig vontattak expresszvonatokat Pécsre.
Dátum: 1983.
Helyszín: Pécs
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61016kt.JPG (50091 bytes)
Balatonmáriafürdõre indul gépmenetben, hogy onnan továbbinduljon a pesti gyorssal egy nyári vasárnap délután.
Dátum: 1985.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V40016.JPG (95412 bytes)
Ez a mozdony ma már a Keleti pályaudvar mellett van kiállitva.
A kép közvetlenül az odaszállitása elõtt készült.
Helyszín: Északi J.J.Ü.
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
m61017dm.JPG (50480 bytes)
Segélyezni indul a daruszerelvénnyel Ferencvárosba.
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017da.JPG (45426 bytes)
Behozta a 2 db daruszerelvényt akkucserére.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017ny.JPG (58292 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017ra.JPG (68041 bytes)
A daruszerelvények mozdonyaként Rákoson.
Dátum: 1998. 05. 07.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017.JPG (58630 bytes)
Én csak "Sárga NOHAB"-nak hívom. Szegénynek egy ideig még pályaszáma sem volt...
Dátum: 1997. 06.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61018kt.JPG (81499 bytes)
M61,018 egy másik NOHABbal a Déli pu. tárolóvágányán.
Dátum: 198?.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019.JPG (74518 bytes)
A S8806 sz vonattal érkezik.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019kt.JPG (70558 bytes)
A Maestral expresszel a Balaton partján 1979 körül.
Dátum: 1979.
Helyszín: Balatonvilágos
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020.JPG (68339 bytes)
Dátum: 1998. 08.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tp.JPG (49281 bytes)
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
e402_104.jpg (90227 bytes)
Helyszín:
Fotó: Bódi lászló
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.