A New/New_1998_11_3 könyvtárban található képek listája:
m41_pump.JPG (53161 bytes)
A Csörgõ hajtásrendszerének "lelke" a két nyomatékmódosító. Alattuk van a centrifugál olajszivattyú, mely a nyomatékmódósítókat tölti-üríti.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
piels_pr.JPG (74607 bytes)
Új turbótöltõ-rendszerrel felszerelt Pielstick 12 PA4-185 dízelmotor a próbapadon a szolnoki Jármûjavítóban.. A motort késõbb az M41,2214 psz. mozdonyba építették be.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44_dina.JPG (43255 bytes)
Egy szépen rendbe tett M44 fõdinamó. Láthatók a szellõzõventillátorok is.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
cfr-60.JPG (63122 bytes)
A 101-es vonal gyorsvonati forgalmát 1998-ban román mozdonyokkal végezték. Ezek 60-as vagy 62-es sorozatú gépek voltak, melyek 12 hengeres U elrendezésû, Sulzer-licenc alapján gyártott mozdonyok. Teljesítményük 1690 kW. Vonatot fûteni csak gõzzel tudnak, így a fûtési szezon beálltával M41-esek helyettesítik õket. A képen látható mozdony a Partium ngy romániai részét viszi át Nagyváradra
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
csitteny.JPG (66907 bytes)
Az akarattyai Csittény-hegy már többször leszakadt a 29-es vonal pályájára. Ez at utolsó szakadás 1998 júniusban volt. A több napos vágányzárban a pálya melletti hegyoldalt kõvel megerõsítették.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
trafo.JPG (83976 bytes)
12 tengelyes transzformátor-szállító kocsi Rákos állomáson
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
87_von_2.JPG (106014 bytes)
A sátai alagút bejárata a 87-es vonalon. Ez a vsútvonal az oreszágban az egyik legszebb. Az utazási sebesség is inkább a gyönyörködést, mint a sietést szolgálja.
Dátum: 1998. 04. 25.
Helyszín: 87. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zsr750_2.JPG (65086 bytes)
Pozsonyba indul egy személyvonattal
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Komárno (Révkomárom)
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zsr751.JPG (69976 bytes)
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Komárno (Révkomárom)
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tapolca3.JPG (47952 bytes)
A tapolcai fûtõház 1998 januárjában. 1-étõl a már nem önálló fûtõház, a székesfehérvári VF kirendeltsége. Újra megjelent a Szergej, a 221-es forgóvázcseréje történik itt.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mk45mk49.JPG (42444 bytes)
A kétféle dízelmozdony együtt: A Mk45,2001 és a Mk49,2006.
Dátum: 1998. 01. 25.
Helyszín: Széchenyi-hegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mk49_ol.JPG (56203 bytes)
A kiállított Mk49,2006. Ennek a csinos kis mozdonynak a dízelmotorja nem volt kiforrott konstrukció. A motort Gyõrben gyártották a M28 Jendrassik-motorjának továbbfejlestzésével és "duplázásával". A motor sokszor meghibásodott és 200 kW teljesítménye nem volt elég a nehéz hegyi pályához. Emiatt ezek a mozdonyok csak 1961-tõl 19732-ig közlekedtek a Gyermekvsút vonalán. A Mk45-ös kis Daciák válották fel õket. A selejtezéshez az is hozzájárult, hogy Hûvösvölgyben több ilyen mozdony is elpusztult amikor valaki rájuk gyújtotta a mozdonyszínt. Ez a mozdony többet érdemelt volna keskennyomközû hálózatunkon.
Dátum: 1998. 01. 25.
Helyszín: Széchenyi-hegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bobo_sz2.JPG (56575 bytes)
Bobó személyvonattal!
Dátum: 1998.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
bobo_sz4.JPG (70439 bytes)
Gyorsítás! Bobó személyvonattal az 1-es vonalon.
Dátum: 1998.
Helyszín: Szõny
Fotó:
Digitalizálás:
bevagas.JPG (68773 bytes)
Az 1-es vonal bevágása Szár és Tatabánya között. A kitermelt anyagot a mögötte levõ töltésbe építették.
Dátum: 1998.
Helyszín: 1. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bobo_sz3.JPG (75083 bytes)
A 4-es vonal egyik szép szakasza Dunaalmásnál.
Dátum: 1998.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
sm_9811.JPG (40589 bytes)
A szombathelyi fûtõház alsó csarnoka és annak környéke.
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
urpin.JPG (62710 bytes)
Az Urpin ngy. elhagyja Hatvant, felsõvezeték nélküli kétvágányú pályán.
Dátum: 1997. 08. 09.
Helyszín: 81-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zsr750.JPG (48259 bytes)
A Búvár névre hallgató mozdony Hatvanban. Gyorsfordában alkalmazzák.
Dátum: 1997. 08. 09.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
87_von_1.JPG (73223 bytes)
A 87-es vonal egy szép szakasza Nekézseny vidékén. Háttérben a Bükk-fennsík.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: 87. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
87_von_3.JPG (97378 bytes)
A nekézsenyi megállóhely a 87-es vonalon.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: 87. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
gorilla1.JPG (96221 bytes)
A Rastislav nemzetközi gyorssal.
Dátum: 1996. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
gorilla2.JPG (96356 bytes)
A Metropol (378 sz.) nemzetközi gyorsvonattal
Dátum: 1996. 06. 13.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tapolca1.JPG (70155 bytes)
Kép a tapolcai Púpos-korból. Tapolca VF 1968-1996 között üzemeltetett odaállomásított M40-eseket. A képen a 117-es és a már félreállított 230-as látható.
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m42001rk.JPG (68939 bytes)
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Bp.-Rákos, a motorszín elõtt
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m42001pr.JPG (42219 bytes)
A M42,001 terhelési próbája. Fékmozdony a V63,046.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
proli.JPG (70200 bytes)
A "proli", azaz a vasúti munkásokat Budapest rendezõpályaudvarai között szállító személyvonat Rákos állomáson. Általában villamos vontatású, régen Leo (V42) vitte, manapság Szili vagy Csöpi. Elõfordul rajta Bobó is.
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44050gu.JPG (51605 bytes)
A ferencvárosi gubacsi kitérõkörzetben dolgozó M44,050 éppen tehervonatot állít át a Nyugati Rendezõ egyik kihúzóvágányán.
Dátum: 1998. 07. 08.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44053bz.JPG (35403 bytes)
A 053-as Bobó éppen a Bz328-at segélyezi. A Bz Pilisvörösváron feküdt el.
Dátum: 1997. 12. 08.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44082.JPG (53325 bytes)
Dátum: 1998. 05.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44100.JPG (73877 bytes)
Leállítva a parajosban.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44119kp.JPG (48312 bytes)
Akkor még mûködött. A Dacia helyére kispesti tartaléknak nevezték ki. Egy ideje Rákoson szomorkodik szétszedve.
Dátum: 1997. 12. 18.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44_forg.JPG (70105 bytes)
Az M44,204 mozdony foróvázcserén.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bobo_sz1.JPG (53108 bytes)
Az M44,205 mozdony személyvonatot segélyez a 4-es vonalon
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Esztergom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44205es.JPG (45450 bytes)
Tokod-esztergomi tartalék.
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Esztergom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tapolca2.JPG (59592 bytes)
Púposok Tapolcán: a félreállított 230-as és a fõdinamó-zárlatos 216-os. Mindkettõt egy éven belül selejtezték. A 216-os dízelmotorja azonban tovább dolgozik a szombathelyi 201-esben.
Dátum: 1996. 05. 27.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Bz402403.JPG (82912 bytes)
Budapesten is Interpici! Esztergomba járnak sebesvonatként, pótdíj nélkül, szinkronüzemben. Amíg csak 1 db volt (402) addig az utasok szinte bunyóztak a helyért.
Dátum: 1998. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42514.JPG (62507 bytes)
Fûtõgép lesz ebbõl is.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ba702.JPG (41852 bytes)
Különvonatként jött a Rába vidékérõl a Balaton partjára a Rába-Balaton motorkocsi. Immár új GySEV festésben.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431029r.JPG (87220 bytes)
A gumirugós kísérleti forgóvázzal ellátott miskolci Szili éppen Békéscsabára visz tehervonatot.
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v43gumi.JPG (60481 bytes)
A 1029-es Szili gumirugós kísérleti forgóváza. A mozdony maximális sebessége jelenleg 100 km/h, a vezérek jobb futásról számoltak be.
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431046.JPG (72878 bytes)
A szépen festett miskolci Szili az 5115 sz vonattal. A mozdony oldaláról, az ablakok fölül hiányzik a vízvezetõ horony. Ez csak az emelt szintû Szilikre jellemzõ. A miskolciak azonban ezt a megoldást alkalmazzák a nem emelt szintû Szilik felújításánál is.
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Nyíregyháza
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m471111.JPG (45420 bytes)
Azért még egy Dacia sem érdemli meg, hogy ilyen piszkosan hagyják!
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp.Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m431124.JPG (60670 bytes)
Na, azéert mondom.Ez a mozdony már nagyon szép.
Dátum: 1998. 03. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431274.JPG (45304 bytes)
A Slovan nemzetközi gyorssal és a felsõvezeték-vizsgáló mérõkocsival.
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: 1-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mk452001.JPG (75674 bytes)
Dátum: 1998. 01. 25.
Helyszín: Jánoshegy-Szépjuhászné
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mk45_hid.JPG (55884 bytes)
Dátum: 1998. 01. 25.
Helyszín: Hûvösvölgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m282004.JPG (90917 bytes)
A M28,2004 a rákosi motorszínben. Akad itt munka bõven.
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mk492006.JPG (64717 bytes)
A Mk49,2006 kiállítva a Széghenyi-hegyi végállomáson.
Dátum: 1998. 01. 25.
Helyszín: Széchenyi-hegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m47_dies.JPG (66859 bytes)
Az M47,2047 mozdony MB820Bb típusú dízelmotorja.
Dátum: 1996. 11. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
orkeny.JPG (75790 bytes)
Mozdonytalálkozó Örkényben: a 2104-es Csörgõ a 2827-sz. vonattal Budapestre megy, a 2109-es pedig a 2822 sz. vonattal Lajosmizsére tart.
Dátum: 1998. 05. 09.
Helyszín: Örkény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412107.JPG (80718 bytes)
Egy kis szünet Vácrátóton a 2434 sz. személyvonattal
Dátum: 1998. 03. 27.
Helyszín: Vácrátót
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412107v.JPG (69762 bytes)
A 2434 sz. vonat megérkezett a végállomásra. Innen toltüzemben közlekedk vissza a Nyugatiba.
Dátum: 1998. 03. 27.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
csorog.JPG (77154 bytes)
Csörgõ csörög Csörögön!
Dátum: 1998. 03. 27.
Helyszín: Csörög
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412108.JPG (55779 bytes)
Éppen rááll a Celdömölk-Veszprém szemeélyvonat szerelvényére, hogy azt szerelvényvonaként Celldömölkre vigye. A mozdony frissen kapott felújítást.
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412109.JPG (53534 bytes)
A Csörgõ indítása úgynevezett Start-Pilot rendszerrel történik. Ez könnyen gyulladó benzinféleséget juttat a szívócsõbe, ami elégésével felmelegíti a hengerfalat, ahhoz, hogy a gázolaj égése is beinduljon. Az égés ilyenkor tökéletlen, ezért látható a sûrû, koromtól fekete kis füstpamacs. A Csörgõ beállítása olyan, hogy egyéb üzemmódban nem szabad füstölnie.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412110a.JPG (50463 bytes)
A 2932 sz. vonat Kispestre érkezik egy szép téli napon.
Dátum: 1997. 12. 18.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412110b.JPG (71776 bytes)
És továbbindul Lajosmizse felé.
Dátum: 1997. 12. 18.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412113.JPG (47497 bytes)
Dátum: 1998. 01. 23.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412114.JPG (54685 bytes)
Ez a Csörgõ az Északi VF-rõl került Tapolcára, ahol 1997-ben átfestették. A 29-es vonalon jár.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
piels_n1.JPG (61111 bytes)
A felújított Csörgõkbe új motortöltési rendszer kerül. Ennek egyik eleme az újratervezett tubótöltõ, ami a motor tengelyére merõleges. Új a töltõlevegõ-hûtõ is.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
piels_n2.JPG (61816 bytes)
Az új motortöltõ rendszerben két turbó van, mindkettõ 1-1 hengersort tölt.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
piels_n3.JPG (67806 bytes)
Az új töltõrendszer harmadik eleme az MPC (Multi Pulse Converter) rendszerû kipufogócsõ. Ennek lényege, hogy a hengerek kipufogásaikor keletkezõ hirtelen nyomásnövekedéseket kiküszöböli, és egyenletes kipufogógáznyomást állít elõ a turbótöltõ számára. Így nem kell sok kipufogócsövet alkalmazni, mint a Büchi-rendszernél.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412121.JPG (58049 bytes)
E mozdony nekem a Csörgõvel való ismeretségem kezdetét jelentette, 1985-ben. Akkor éppen a 142-es vonalon vitt személyvonatot. 1995 táján elég friss fõvizsgával motorhiba miatt leállt, azóta kibelezték és Rákoson szomorkodik.
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Bp.-Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41veres.JPG (66147 bytes)
A veresegyházi állomás vágányzár miatt éppen végállomás. A 2124-es mellett a 2107-est most indítják.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Veresegyház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412124.JPG (47785 bytes)
Ez a Csörgõ sokáig állt Rákoson géptértûz miatt. 1997-ben elvitték Szolnokra fõjavításra, ami 1997. december 22-én készült el. Itt a 2457 sz. személyvonattal látható.
Dátum: 1998. 01. 07.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412125n.JPG (34376 bytes)
Kis füsttel indul a M41,2125 a 2000 sz. személyvonattal. A füstölés oka porlasztási elégtelenség lehet.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412126.JPG (58553 bytes)
A 14900 sz posta-gyorsvonattal. A mozdony Szentes VF állományából került Szombathelyre. Itt hosszú ideig szomorkodott a félretett mozdonyok vágányán. Ezután történt meg a felújítása, azóta stabil személyfordás gép Szombathelyen.
Dátum: 1998. 05. 23. 04:00
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412142.JPG (57244 bytes)
Egy Dombóvárról Szombathelyre elszármazott Csörgõ. Elektronikus vezérléssel és új motorfeltöltõ rendszerrel modernizálva. Itt éppen a celldömölki személyvonattal látjuk.
Dátum: 1998. 07. 09.
Helyszín: Ajka
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412145p.JPG (68313 bytes)
Az egykori szekunderrugós kísérleti forgóvázas Csörgõ. Dombóvárról 1995-ben került át Debrecenbe. Onnan Püspökladányba helyezték ki a 101-es vonal személyforgalmához. Vésztõ felé is eljár, tehervonatokkal.
Dátum: 1998. 02. 15.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412160s.JPG (41583 bytes)
Az utolsó Alutus nemzetközi gyorsvonat, elején székesfehérvári Csörgõvel, indulás elõtt.
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
alutus.JPG (54018 bytes)
Az utolsó Alutus nemzetközi gyorsvonat a 2160-as csörgõvel a Balaton partján.
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: 29-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m47piels.JPG (53671 bytes)
Az M47,2162 mozdonyba épített 8 hengeres Pielstick PA4-185 dízelmotor. Jobb, de hangosabb, mint elõdje.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412166.JPG (39398 bytes)
A 2166-os Csörgõ megérketik a Jibou-Budapest gyorsvonattal Érmihályfalváról (Valea Lui Mihai).
Dátum: 1998. 02. 15.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167.JPG (93000 bytes)
Az IC916 sz. vonattal 100 km/h-val közeledik
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412178.JPG (33279 bytes)
Szerencsen Csörgõvilág van. A szépen rendben tartott négytengelyesek visznek mindenféle vonatot a sátoraljaújhelyi vonalon. Ezen a képen a tragikus balesetbõl felépült 2178-as és hátrább a 2201-es Csörgõ áll.
Dátum: 1998. 07. 26.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412200.JPG (60202 bytes)
A nevezetes számú csörgõ az 520-as sz. gyorsvonattal, mely rendszerint rogyásig tele van, mégis rendszeresen csak 4-5 kocsis. A mozdony többet is elbírna!
Dátum: 1998. 07. 25.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412203.JPG (47496 bytes)
Az 1997-es géptértûz után gyorsan fõjavítást kapott, azóta rendszeresen jár.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412205.JPG (89161 bytes)
A celli Csörgõ a Záhony-Szombathely gyorsvonattal érkezik
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
rakos.JPG (74704 bytes)
A képen a M41,2206 látható, elõtte a motorja szétszerelve. A motorolajban csapágyfémet találtak, szükséges a javítás.
Dátum: 1998. 06. 27.
Helyszín: Bp. Rákos, mozdonyszín
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208.JPG (90900 bytes)
Az IC917-tel
Dátum: 1998. 08. 11.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208b.JPG (68902 bytes)
az IC913 sz. vonattal
Dátum: 1998. 01. 02.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210.JPG (58581 bytes)
A friss fõvizsgás, elektronikus vezérlésû 2210-es Csörgõ. Szegény azóta sokat botladozik, így helyette az IC fordában a 2208 mellett a 2167, a 2212 vagy a 2139 szerepel.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
piels_1.JPG (79737 bytes)
A motor elhelyezése a M41-es mozdonyban (2210). A motor elõtt látható a hõntartó.
Dátum: 1997.
Helyszín: Szentgotthárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412213.JPG (38775 bytes)
A szombathely-veszprémi (1997 júniusig púposfordás) személyvonattal.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412214.JPG (60019 bytes)
A Muntenia (373 sz.) nemzetközi gyorssal
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3003kp.JPG (91946 bytes)
A 2826 sz. személyvonat szerelvényeként Lajosmizsére tart.
Dátum: 1998. 06. 14.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3020kp.JPG (68749 bytes)
A 2826 sz. személyvonat szerelvényeként (a Btx 027 sz . vezérlõkocsival). Ebben a fordában általában a MD3034 jár, de szokták más MD-k is helyettesíteni, így a 3003, 3020, 3036, 3040 is.
Dátum: 1998. 03. 08.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.