A New/New_1998_4_28 könyvtárban található képek listája:
m41-2137b.jpg (96245 bytes)
Ez a találkozás volt számomra a szomorú bizonyíték arra, hogy
a bajai gyorsok egykor legstabilabb mozdonya elkerült tõlünk
(értsd: Dombóvárról). A képen már mint a hatvani fõnökség
oszlopos tagja továbbít egy személyvonatot Hatvan és Salgótarján
között.
Dátum: 1997. 02. 16.
Helyszín: Szurdokpüspöki
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2140a.jpg (56838 bytes)
Az elsõ róla készült képemen a 2140-es szokás szerint a pesti
gyorssal (ezúttal a 830-assal) érkezik Szekszárdra, ezúttal
néhány perc késéssel.
Dátum: 1997. 02. 13. 09:45
Helyszín: Szekszárd
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2141f.jpg (160708 bytes)
Ez a hangulatos kép valamivel háromnegyed 12 elõtt készült.
Ezt arról lehet tudni, hogy a harmadik vágány mentén álldogálók
a Bátaszékrõl 11:41-kor Bajára érkezõ Halasra közlekedõ
személyvonatot várják. A másodikon a 2141-es a 12:15-kor
Dunaújvároson át Budapestre közlekedõ 835-ös számú vonattal áll,
míg a negyedik vágányon álló szerelvény a 14:45-kor Budapestre
induló S8303-mas sebesvonat lesz.
Dátum: 1997. 12.
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2141a.jpg (75894 bytes)
A 2141-es Csörgõ a bajai állomáson a 12:40-kor Sárbogárdon
át Budapest Délire közlekedõ 833-mas gyorsvonattal. Ezt a vonatot
Sárbogárdon egyesítették a Gyékényesrõl érkezõ 823-mas
vonattal, s onnan annak Szilije húzta az általában 11 kocsis
szerelvényt. Amint látható, a büfékocsi a bajai részen volt.
A képen az is jól látható, hogy miért kereszteltem el ezt
a Csörgõt Foltosnak...
Dátum: 1986. 08. 21. 12:30
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2142b.jpg (55053 bytes)
A mindig szép tiszta 2142-es (ekkor már hat éve nem festették)
a 835-ös gyorsvonattal, s mellette a a 7814-es (Bátaszék-Kiskunhalas)
személyvonat a 3019-es Piroskával.
Dátum: 1996. 12. 16.
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2149.jpg (78519 bytes)
A 2149-es Szekszárdon félreállítva. Ezen a reggelen õ jött
le Székesfehérvárról.
Dátum: 1997. 05. 15. 09:36
Helyszín: Szekszárd
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2157a.jpg (61116 bytes)
A déli pesti gyorssal...
Dátum: 1997. 01. 26.
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2160.jpg (65220 bytes)
Ezen a délelõtt a 964-es gyorsot vitte le Tapolcára Fehérvárról
ez a Csörgõ.
Dátum: 1997. 05. 01.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2164.jpg (44847 bytes)
Itt még ugyan Szerencsen látható a 2164-es, de a Miskolc-Hidasnémeti
vasútvonal villamosításának befejezése után átkerült Nagykanizsához.
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2169.jpg (55141 bytes)
Az Északi egyik inga-Csörgõje egy vácrátót-váci ingavonattal.
Dátum: 1997. 06. 06.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2181a.jpg (98702 bytes)
A 2181-es miután meghozta Szerencsre az 591-es
(Sátoraljaújhely-Celldömölk és Sopron) gyorsvonatot
éppen körbejár.
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2188.jpg (82070 bytes)
A 2188-as Vác irányából tart befelé a Nyugatiba egy tolt
vonattal a korai alkonyatban.
Dátum: 1997. 12. 28.
Helyszín: Rákosrendezõ és Bp. Nyugati között
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2194.jpg (28764 bytes)
A 2194-es Mezõzombor bejáratánál áll egy Szerencs és
Sátoraljaújhely közt közlekedõ személyvonattal.
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Mezõzombor
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2197c.jpg (91910 bytes)
Ezen a rekkenõ hideg tél végi reggelen a frissen festett
(96. október 30-ai "keltezésû") 2197-es az S8307-es sebesvonattal
messzire repítette anyósomat...
Dátum: 1996. 12. 27. 08:45
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2197a.jpg (63087 bytes)
Hosszú távollét után jelent meg 1987 havas márciusában Baján
a legifjabb dombóvári Csörgõ. A képen a 833-mas pesti gyorssal
indult el éppen Sárbogárd felé.
Felhívnám a figyelmet arra, hogy noha ez a Csörgõ 1982-es évjáratú,
mégis ferde hordmûrugói vannak!
Dátum: 1987. 03. 07. 12:42
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2187_2199.jpg (124327 bytes)
Pozsony-pécsi vonatok találkája. A 2199-es a Vággal éppen
arra vár, hogy mi (a Sopianae) beérkezzünk Komárom felõl,
hogy õ pedig nekiiramodhasson. Balszélen a 2187-es Csörgõ
árválkodik.
Dátum: 1997. 05. 03.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2206a.jpg (89688 bytes)
A Gerecse (Bp. Nyugati-Tokod-Révkomárom-Pozsony) éppen
befut Komáromba.
Dátum: 1997. 05. 03.
Helyszín: Komárom
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2206b.jpg (78423 bytes)
A Gerecse Komáromban.
Dátum: 1997. 05. 03.
Helyszín: Komárom
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2207.jpg (129937 bytes)
Dátum: 1997. 11. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2209b.jpg (132252 bytes)
A 2209-es Csörgõ befut Tolna-Mözsre Bajáról a 835-ös gyorssal,
aholis már várja az S8302-es sebes. (A jobb szélen a 1026-os M43-mas
is megfigyelhetõ.)
Dátum: 1997. 04. 29. 13:04
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.