A New/New_1998_5_5 könyvtárban található képek listája:
m42-001b.jpg (64387 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m63003_2.jpg (60675 bytes)
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Kovács Ferenc
442-013.jpg (76178 bytes)
Az elsõsorban ingavonatok továbbítására használt 442
sorozatú mozdony egy példánya Hatvan állomáson van
felállítva. Mögötte a pályaudvar elsõ két vágányán a
Baross Gábor születésének 150. évfordulójára rendezett
mozdonybemutatón kiállított gépek egy része látható.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v63-034c.jpg (76383 bytes)
A Ferencváros címerét viselõ Giganttól jobbra a kormányzati
motorvonat (Kádár-vonat) eleje látható.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-108.jpg (65214 bytes)
A 108-as Szergej a hatvani fûtõház elõtt az ottani Szergejekre
oly jellemzõ zöld csatlakozóval az orrán, amely a dízel-villamos
fûtõkocsi távvezérlését biztosíja.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-116b.jpg (70744 bytes)
Sic transit gloria mundi...
S 1998.02.09.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-116c.jpg (47225 bytes)
Pillantás a 239-es kabinjából a selejtezett társra, a 116-osra.
A kormos tetejû Szergej a 127-es.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-127b.jpg (67931 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m44-130.jpg (69422 bytes)
Ez a szép példány képviselte a Bobo-kat a Vasminiszter
150. születésnapjára rendezett mozdonykiállításon.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-144a.jpg (69068 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-219.jpg (63440 bytes)
Ezt a Púpost a leállított gépek sorában kaptuk lencsevégre.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-220b.jpg (91642 bytes)
Pillantás a hídról a Baross Gábor születésének 150. évfordulójára
rendezett mozdonyparádé néhány résztvevõjére. A gépek
távolodási sorrendben: M40 220, M41 2123, M42 001, M43 1117,
M44 130.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-222.jpg (58673 bytes)
Tartok tõle, már a 222-es sem húzza sokáig...
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-234.jpg (76795 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Wernervezer.jpg (59046 bytes)
Mintha odatermett volna...
A képen még a maródi 2144-es Csörgõ és az 1307-es Szili
is látszik.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-239c.jpg (107639 bytes)
A hatvani fûtõház elõtt álldogáló gépek egy részlete.
Soronként balról jobbra:
1. M41 2122
2. M43 1137, M62 127, M40 239, M62 108
3. M62 144, M41 2144, V43 1307, M40 219
4. V43 1041
5. M40 234
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m40-239d.jpg (63694 bytes)
Egy Púpos (239), egy Szergej (108) és két Csörgõ (2122, 2120)
a hatvani állományból.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-256.jpg (63696 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-265b.jpg (65688 bytes)
A hatvani mozdonybemutatón a legszebben, legalaposabban
karbantartott Szergej képviselte ezt a mozdonytípust.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-265c.jpg (44564 bytes)
A 265-ös géptere. Ezt a gépet nap mint nap használják!!!
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v43-1041b.jpg (59877 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m43-1137.jpg (34367 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2122a.jpg (107662 bytes)
A hatvani fûtõház néhány gépe. Sorrendben lentrõl fölfelé
és balról jobbra:
1. sor: M41 2122
2. sor: M40 239, M62 108
3. sor: M41 2144, V43 1307, M40 219
4. sor: V43 1041 (Õ idegen, miskolci)
5. sor: M40 234
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2122b.jpg (53963 bytes)
A 2122-es, és mögötte a szerelõcsarnokban a számítógép
vezérelte, dupla turbós, és a 2144-es "dombóvári típusú"
visszapillantó tükreit bitorló 2120-as Csörgõ.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2123b.jpg (31190 bytes)
A Csörgõ mögött sorakozó további gépek: M42 001, M43 1117,
M44 130
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2137c.jpg (77849 bytes)
Egy csak egy Csörgõ van talpon a vidéken...
A sok pihenõ, kiállított, gyengélkedõ Csörgõ mellett
egyedül Õt láttuk dolgozni a hatvani Csörgõk közül.
Csak egy rövid idõt töltött az állomáson egy salgótarjáni
ingavonattal.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2144c.jpg (131529 bytes)
Amikor 11 év multán sikerült végre újra lefényképeznem
kedvencemet sajnos félreállítva, lelakatolva, rendkívül
rossz állapotban találtam. A tükreit a 2120-as le is "nyúlta".
Mögötte a szintén beteg 1307-es Szili és a 219-es Púpos látszik.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2144d.jpg (60620 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2144e.jpg (78365 bytes)
A 2144-es Csörgõ a 239-es Púposról fényképezve.
Elõtte a 1307-es Szili, mögötte a 144-es Szergej látszik.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m41-2172.jpg (51047 bytes)
Erre a Csörgõre nem számítottunk! A kassai vonal villamosítása
után kerülhetett Miskolcról Hatvanba.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.