A New/New_1998_7_6 könyvtárban található képek listája:
m44rakos.jpg (63632 bytes)
Rákos vontatási telep M44-esei- itt nagy javítóbázis mûködik.
Helyszín: Bp. Rákos vá.
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m61kelen.jpg (78711 bytes)
Távoli M61 mozdony látható Kelenföldön. Ez is múlt már.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m62001_1.jpg (71616 bytes)
A világ elsõ normálnyomtávú Szergeje. Itt éppen Mendén tolatós szolgálaton.
Helyszín: Mende
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v46006.jpg (81104 bytes)
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m63009a.jpg (67680 bytes)
Helyszín: Bp, Északi Jármûjavító
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m63009b.jpg (67275 bytes)
Helyszín: Bp. Északi Jármûjavító
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v46009.jpg (57582 bytes)
Helyszín:
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m61013_2.jpg (52007 bytes)
A NOHAB mögött a már selejtezett M62,020 látható.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m61015a.jpg (74481 bytes)
M61,015 egy másik NOHABbal együtt szolgálatra vár.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v460025.jpg (69082 bytes)
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v63053.jpg (75982 bytes)
V63,053 még a 160 km/h-ra áttételezés elõtt. Azóta V63,153 pályaszámon fut.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v63054a.jpg (59873 bytes)
V63,054 a 160 km/h-ra áttételezés elõtt. Azóta V63,154 pályaszámon fut.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m40226_1.jpg (61800 bytes)
Púpos a Keletiben! A ritka jószág a nagykanizsai VF állományába való.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m62246.jpg (66236 bytes)
Ez a kép bizonyítja, hogy a villamosítás után is jártak fel Szergejek a fõvárosba. Együtt élt a Déliben a kétféle üzem. Fõleg a gyorsok menetidejének csökkentése miatt nem volt Székesfehérváron gépcsere. Aztán a 90-es évektõl lett.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v42510.jpg (54559 bytes)
A Leók már nem vontatnak a MÁV vonalain. Transzformátorukat felhasználva mozgatható vonatfûtõgéppé alakítják õket.
Helyszín: Bp. Északi Jármûjavító
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v42527_2.jpg (68019 bytes)
Az utolsó V42-es, amely szolgálatot látott el, Miskolc Tiszai Pu-n. A mozdony ma is mûködõképes, letétes gép múzeumi célokra.
Helyszín: Miskolc
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v42527a.jpg (55942 bytes)
Helyszín: Miskolc
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1001.jpg (50994 bytes)
Az elsõ két Szili immáron évek óta a székesfehérvári
Szilik fordájában segít ki. Ez alkalommal a 1001-es a
9716-os személyvonatot vitte Balatonfüredre.
Dátum: 1997. 10. 06.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1002.jpg (47039 bytes)
Ezen a hétfõn a 1002-es vitte a 9716-ost Balatonfüredre.
Dátum: 1997. 10. 13.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1003.jpg (60825 bytes)
A Balaton IC megérkezett Keszthelyrõl.
Dátum: 1997. 10. 13. 09:23
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m281006.jpg (98497 bytes)
Helyszín: BP. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1007.jpg (36877 bytes)
Az utolsó külhonban gyártott Szili Kelenföldön.
Dátum: 1997. 06. 27.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1012.jpg (62185 bytes)
A 1012-es Gyékényesre tart az S8204 számú sebesvonattal.
(Szeptember 1. elõtt ez a vonat még 814-es számmal
Pécsre közlekedett, gyékényesi közvetlen kocsikat
továbbítva Dombóvárig. A pécsi rész megszüntetése egyébként
azt jelentette, hogy ettõl kezdve az 1997/98-as menetrendi
idõszakban délelõtt 10 és este negyed nyolc között nem
közlekedett közvetlen vonat Budapestrõl Pécsre, leszámítva
az IC-ket.)
Dátum: 1997. 09. 15. 12:26
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1034.jpg (57037 bytes)
Dátum: 1997. 11. 30.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1067.jpg (45460 bytes)
Dátum: 1998. 01. 22.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431076.jpg (76372 bytes)
Az 1076-os Szilit kísérletképpen tirisztoros szabályozásúra alakították, fokozatkapcsolóját a 29. menetfokozatban rögzítették. A mozdony szerepelt Moldova György Akit a mozdony füstje megcsapott c. könyvében. Ma már nem létezik, mert Dombóváron selejtezték.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v431155.jpg (77844 bytes)
A V43,1155 más szilik társaságában szolgálatra vár. Nemsokára GySEV V43,335-ként látjuk viszont.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v431178.jpg (55281 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v431350_1.jpg (78167 bytes)
V43,1350 psz. mozdony vezérállása
Helyszín:
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m412127.jpg (50549 bytes)
Helyszín: Szolnok
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.