A New/New_1998_8_10 könyvtárban található képek listája:
m62-109.jpg (69078 bytes)
Dátum: 1997. 11. 20.
Helyszín: Kunszentmiklós-Tass
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-110.jpg (36376 bytes)
M62 110 Dunaújvárosban egy hosszú tehervonattal.
Dátum: 1997. 10. 13. 08:12
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-158.jpg (55851 bytes)
Dátum: 1997. 11. 30.
Helyszín: Komárom
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-161.jpg (32949 bytes)
Ezt az elrontott képet csak azért mutatom be, mert ennél
jobbat sajnos már nem készíthetek a néhai 161-es Szergejrõl.
Dátum: 1987. 03. 12.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-194.jpg (51686 bytes)
Az 1997. évi EFOTT utolsó napján egy-egy Budapestre, illetve
Szegedre közlekedõ különvonat szállította haza az ifjúságot.
Itt a rövidebbik, a kilenc kocsis szegedi látható, melyet
az a 194-es Szergej húzott, amely általában tehervonatokkal
közlekedik Kiskunhalas és Baja között.
Dátum: 1997. 08. 03. 10:30
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-216.jpg (50399 bytes)
A 216-os arra várt, hogy mi a 834-essel megérkezzünk Dunaújváros
felõl, hogy õ pedig elindulhasson oda.
Dátum: 1997. 10. 04.
Helyszín: Rétszilas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-243.jpg (65468 bytes)
M62 243 egy tehervonattal.
Dátum: 1987. 01. 07. 08:40
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247.jpg (59777 bytes)
M62 247 Bátaszéken, a látszat ellenére tehervonattal.
Már ekkor is csak 80 km/h-ra volt engedélyezve, s erõsen
szórta az olajat. Kb. két héttel a kép készülte után le is
állították.
Dátum: 1997. 11. 28.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-253.jpg (67594 bytes)
Dátum: 1997. 02. 10.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m28-1019.jpg (42663 bytes)
Ezt az azóta már selejtezett M28-ast a fénykép készítésének
idejében a 46-os vonal Cece és Vajta közötti szakaszának
átépítésénél használták.
Dátum: 1986. 10. 22.
Helyszín: Cece
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m31-2012.jpg (46918 bytes)
A nyolcvanas években még két mozdony, egy M31-es és egy
M44-es volt kihelyezve Bajára. Mára csak a Bobo maradt meg.
A képen látható Zetor az állomás mellett, a közúton haladó (!)
iparvágányon tol néhány vagont egy vállalat telepe felé.
Azóta a vállalat megszûnt, a Zetort szétvágták, az iparvágány
sínei pedig rohadnak...
Dátum: 1986. 08. 21.
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.