A New/New_1999_10_5 könyvtárban található képek listája:
di1.jpg (147051 bytes)
Egy mindenre elszánt Mercedes-Unimog, mellyel a Rákosrendezõ Duna felé esõ vágánycsoportját tisztítják meg a dzsungelnyi gaztól.
Dátum: 1999. 09. 01.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
di2.jpg (157281 bytes)
Munkában a gazirtó gép.
Dátum: 1999. 09. 01.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62265f1.jpg (65119 bytes)
Olajos füst keletkezése Szergejnél. Valahol kenõolaj jut az égéstérbe, ami nem ég el, csak porlasztódik. A kék-barna színjátékot a cseppek fénytörése okozza. A képet éppen induláskor készítettem, ilyenkor az olajos füst mindig sûrûbb, mert a motorgyorsítás elõtti hosszabb alapjárat során sok olaj rakódik le a kipufogóban és a hangtompító nagy felületén, amit terhelésnövekedéskor a megnövekedõ kipufogógáznyomás kihajt onnan. Aki Trabantos, az ismeri ezt a jelenséget, amikor a városi dugóból kiér az autópályára és a tükörbe néz.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
black1.jpg (121768 bytes)
Hídmérleg-vizsgáló kocsik
Dátum: 1999. 08. 31.
Helyszín: Szerencs-Sátoraljaújhely vonal
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
black2.jpg (125405 bytes)
Hídmérleg-vizsgáló kocsik
Dátum: 1999. 08. 31.
Helyszín: Szerencs-Sûátoraljaújhely vonal
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
bufe.jpg (106458 bytes)
A sátoraljaújhelyi bontóhoz közeledve már a megelõzõ állomásokon halomra állnak a szétvágásta ítélt személykocsik
Dátum: 1999. 08. 31.
Helyszín: Szerencs-Sátoraljaújhely vonal
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m61001bk.jpg (62072 bytes)
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62138.jpg (45785 bytes)
A jelenleg egyetlen üzemelõ 13X pályaszámú Szergej... vagy mégsem? Az ütközõk feletti kapaszkodókból ítélve ez 1972 után készült. Ez a mozdony a 219-es, csak megkapta egy selejtezett mozdony pályaszámát. Azonban ez a másik mozdony sem volt az eredeti 138-as, hanem az 503-as szélesnyomtávú mozdonyból lett átalakítva. Így a képen látható gép már legalább a harmadik, amely ezt a számot viseli. Dombóváron kezdett 1973-ban, majd 1992-tõl Debrecenben dolgozott. Néhány évvel késõbb felhozták Ferencvárosba, itt kapta új pályaszámát. Hosszú ideig nem járt, szétszedve állt a mûhelyben, így nagy öröm volt üzemképesen megpillantanom.
Dátum: 1999. 08.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141sv.jpg (52545 bytes)
A fehérváriak egyik legmegbízhatóbb Szergeje a lemenõ nap fényében
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63-1431.jpg (148777 bytes)
A Liszt Ferenc ECvel húz el.
Dátum: 1999. 07. 15.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63-1432.jpg (99209 bytes)
Befutott a Liszt EC, ezúttal Giganttal.
Dátum: 1999. 07. 15.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62158si.jpg (59008 bytes)
A 9704 sz sebesvonattal érkezik.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Badacsonytördemic-Szigliget
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62163ko.jpg (69041 bytes)
Celldömölki szerjoe Komáromban. Újabban gyakori jelenség.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Komárom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175_1.jpg (101971 bytes)
Egy rég nem látott gép a Hegyeshalom-Szombethely vonalon továbbít tehervonatot.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62180tp.jpg (41689 bytes)
A 8802 sz. sebesvonattal, mely Pécs-Kaposvár-Fonyód-Tapolca-Celldömölk útirányon közlekedik. Ezen a nyáron ez a vonat hozza a 9745/9744 sz. Tapolca-Balatonfüred vonatpár kocsijait is, így ezek közvetlen kocsik Pécsrõl.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210ic.jpg (41809 bytes)
Vasárnap este a Szombathelyrõl Budapester tartó IC911-es vonatot a nagyobb kocsiszám miatt Szergej-VFK páros vontatja és fûti. Ilyenkor hiányzik igazán az M63-as. Ezt a szolgálatot a meglévõ 1 db is könnyen teljesíthetné, ha mûködõképessé tennék.
Dátum: 1999. 09. 12.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263fr.jpg (62982 bytes)
Ezúttal átállítós szolgálatban. Egy új színterv látszik kialakulni...
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263n.jpg (59505 bytes)
Egy régi hálókocsival
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265kp.jpg (63414 bytes)
Körvasúti szolgálatban. Ferencvárosból hozott Kispestre tehervonatot.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412114b.jpg (82216 bytes)
A 2114-es Csörgõ 1996 novemberében került Tapolcára. 1997 elején újrafestették. Itt a 9745 sz. Tapolca-Balatonfüred vonattal látható.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Badacsony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412114f.jpg (51266 bytes)
A 2114-es most a 9716 sz. szerervénnyel megérkezett Füredre, Budapest felõl.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412212a.jpg (50026 bytes)
Az IC911-el (Szombathely-Budapest) Csorna felé száguld
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.