A New/New_1999_3_16 könyvtárban található képek listája:
kennedyk.JPG (73731 bytes)
2063-as és 2044-es Kennedyk Murakeresztúron, tehervonatokkal.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
cdel732.JPG (77483 bytes)
A "cseh Púpos" Magyarországon: a 20-as vonal villamosítási munkái során az oszlopok betonágyait készítõ szerelvény mozdonya.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
cd_betsz.JPG (75333 bytes)
A 20-as vonal villamosítási munkái során az oszlopok betonágyait készítõ szerelvény Székesfehérvár külterületén dolgozik.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
cd732cab.JPG (61345 bytes)
Az EZ Praha 732 dízelmozdony vezérállása
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Sárszentmihály
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
a26087ud.JPG (52029 bytes)
A volt NDK-ban gyártott A26,087 iparvasúti mozdony szerelés közben a dombóvári VF négyszögcsarnokában.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
71v_271.JPG (105528 bytes)
Kétféle villamosítás nyoma a vonalon: a bal oldalon látható kis fehér folt egy 1911-ben épített, és 1945-ben lerombolt felsõvezeték-oszlop nyoma. Az új oszlopok már állnak a háttérben.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: 271-es szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
71v_vill.JPG (90486 bytes)
Egy szép vonalszakasz az épülõ oszlopokkal
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: 71-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2044004.JPG (89869 bytes)
Murakeresztúr határállomás jelentõs teherforgalmat bonyolít le. A vonatokat a HZ dízelmozdonyai viszik át Kotoriba állomásra, onnan Varasdra. Itt éppen a 2044,004 készül indulni. A 2044 mozdonyok szerkezeti részei GM licenc alapján a Slavonski Brod-i mozdonygyárban épültek.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kenn_tab.JPG (58486 bytes)
A 2044,004 mozdony oldala a gyári táblával.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2044006m.JPG (72869 bytes)
2044,006 érkezik a Maestrallal Zágráb felõl.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2044006d.JPG (70604 bytes)
A Dráva IC-val indul vissza a 2044,006-os Kennedy. A háttérben a Maestral szerelvénye, amivel Murakeresztúrra érkezett.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2063007.JPG (70525 bytes)
A 2063,007 GM gyártmányú dízelmozdony tehervonattal indul. Mindenkinek érdemes megcsodálni a mozdony hangját.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20442063.JPG (60495 bytes)
Egy tehervonat érkezik Murakeresztúrra. A 2063,012 húzza, a kocsikon kívül a 2044,013 és a 2063,007 mozdonyokat is. Ezek további Horvátországba tartó tehervonatokért jöttek.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2143064.JPG (74903 bytes)
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Szentgotthárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40209a.JPG (106737 bytes)
Az eredeti 209-es Púposról készült egyik utolsó fénykép. Éppen a 20-sa vonal villamosításán dolgozó betonozó szerelvényt készül átállítani. Néhány nappal késõbb balesetet szenvedett, emiatt selejtezték.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Csór-Nádasdladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40214tk.JPG (78672 bytes)
Dombóvári állomási tartalékos szolgálatban.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.