A New/New_2000_2_25 könyvtárban található képek listája:
3.jpg (213994 bytes)
A Südburgenlandische Regionalbahn (SRB) Ganz-gyártmányú, DHM-2 típusú (nálunk M31 sor.) tolatómozdonya
Dátum: 1999.
Helyszín: Grosspetersdorf, Burgenland
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
6.jpg (168964 bytes)
Tél van, pihennek a NOHABok.
Dátum: 1999.
Helyszín: Holzkirchen
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
integral.jpg (222561 bytes)
A BOB büszkesége, az Integral dízelmotorvonat. Jelenleg 17 szerelvény fut a vasúttársaság háromágú villa alakú vonalhálózatán. Az elágazó állomásokon a motorvonatok önmûködõen összekapcsolódva folytatják útjukat München felé. Az ötrészes motorvonat modulrendszerû felépítésében részt vesznek hajtott(H), futó(F), és "lebegõ" (függesztett, U) vonatrészek. A vonatok összeállítása jelenleg H-U-F-U-H. A 2 H vonatrészben elhelyezett 3 hajtóegység összesen 945 kW teljesítményû, ezzel a vonatok legnagyobb sebessége 140 km/h. A vonatokat az osztrák (jenbachi székhelyû) Integral Verkehrstechnik AG készítette. Az vonatokban 180 utas foglalhat helyet. Van bennük utastájékoztatás, légkondícionálás. A vezetõ kamerákon és multifunkcionális képernyõn éát ellenõrizheti az utasforgalmat, mely mind a magas-, mind az alacsony peronos megállókban fáradság nélküli, ui. a vonat önmûködõ ajtói alatt külön nyitható lépcsõk is vannak.
Dátum: 1999.
Helyszín: Holzkirchen
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
obb1016.jpg (228929 bytes)
Az ÖBB új villamosmozdonya
Dátum: 1999.
Helyszín: Salzburg
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
obb1116.jpg (212056 bytes)
Az ÖBB kétáramnemû Taurus villamosmozdonya
Dátum: 1999.
Helyszín: Salzburg
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
obbzwetl.jpg (215591 bytes)
Két 2043-as dízelmozdony tehervonattal a látványos zwettl-i völgyhídon
Dátum: 1999.
Helyszín: Zwettl
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
pethoa61.JPG (35134 bytes)
Dátum: 1999. 08. 15.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Pethõ Dávid
Digitalizálás: Pethõ Attila
n001-01.jpg (151195 bytes)
Megérkezett a 8807 sz. sebesvonat
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
n001-02.jpg (127786 bytes)
A 8807 sz. vonat mozdonya lekapcsolódik a szerelvényrõl, a VFK-val együtt
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
n001-05.jpg (138585 bytes)
A NOHAB áttol a 4-es vágányra, mialatt a szerelvényre egy Szilit csatolnak
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
n001-07.jpg (178279 bytes)
A NOHAB az állomás gyékényesi végén levõ kitérõkön körbejárja a VFKt, mielõtt a visszafelé haladó szerelvényre kapcsolódik.
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v50-001.jpg (127201 bytes)
Az 1923-ben készült 2700 LE-s Kandó-próbamozdonyból átépített V50,001 mozdony. Telj.: 1600 LE (1178 kW), fáziváltós, két db hajtómotorral, Kandó-féle rudazatos hajtással.
Dátum: ~1928.
Helyszín: Budapest
Fotó: Németh Zoltán Gábor, gyûjetményébõl
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63008-1.jpg (175572 bytes)
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63008-3.jpg (27142 bytes)
Könyörgünk, Nyugati Tõke, gyere be...!
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62047sa.jpg (44427 bytes)
A debreceni M62,047 is eljutott már a temetõbe.
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
pam6205.JPG (90012 bytes)
Egy kis gáz a 057-esnak és indul a négyesfogat az állomás felé...
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja, Duna-híd
Fotó: Pethõ Attila
Digitalizálás: Pethõ Attila
pam6207.JPG (78355 bytes)
A hídterhelõ négyesfogat a bajai állomáson: M62,057, 062, 180, 194
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja
Fotó: Pethõ Attila
Digitalizálás: Pethõ Attila
pam6203.JPG (69063 bytes)
A lerobbant M62,062 a Szergejsorban. Mögötte a 057-es.
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja
Fotó: Pethõ Attila
Digitalizálás: Pethõ Attila
M40105Nagykanizsa.JPG (107007 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
m40113re.jpg (179438 bytes)
Az eredeti színezésben pompázó 113-as Púpos.
Helyszín:
Fotó: Novák András
Digitalizálás:
m44119sa.jpg (49533 bytes)
Az egykor kispesti tartalékként is dolgozó M44,119
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátpraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62160sa.jpg (45599 bytes)
Az egykori nagykanizsai gyorsfordás M62,188 (160 számon) a mozdonytemetõben.
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
M62177Nagykanizsa.JPG (75378 bytes)
...és lefestetett, megújíttatott Dombóváron 1999 õszén...
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
pam6201.JPG (63115 bytes)
A hídterhelésre összegyûlt Szergejek között a 180-as
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja
Fotó: Pethõ Attila
Digitalizálás: Pethõ Attila
M62193Nagykanizsa.JPG (89676 bytes)
Szombathelyi Szergej vendégségben
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
pam6202.JPG (52002 bytes)
Szergejek hídterhelés-próba közben
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja
Fotó: Pethõ Attila
Digitalizálás: Pethõ Attila
2m40deli.jpg (212590 bytes)
A szomorú sorsú 213-as a kísérleti "NOHAB" színezéssel a még zöld csíkos 220-as társaságában személyvonatokkal
Dátum: 1975.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Novák András
Digitalizálás:
aby473-2.jpg (139520 bytes)
A kiállított 3 tengelyes Béka motorkocsi, ABymot472 psz.
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
aby473-3.jpg (122809 bytes)
A kiállított ABy 473 psz. motorkocsi gyártási táblája
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62515sa.jpg (44533 bytes)
A záhonyi 515-ös szélesnyomtávú Szergej normálra átszerelve a mozdonytemetõben. Selejtezése elõtt hosszú évekig nem járt, félreállítva rozsdásodott 4 társával együtt.
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62516sa.jpg (51265 bytes)
A mindössze 20 éves M62,516 normálra átszerelve a mozdonytemetõben, hasonló korú társával (M62,515)
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
LEO540.JPG (95365 bytes)
Az 1994 január 11-ével VF30-assá átminõsített V42,540
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
376642-3.jpg (112000 bytes)
A kiállított 376,642 psz. mozdony
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m40908sa.jpg (42138 bytes)
M40,908
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m431106.jpg (39172 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
v431072-1.jpg (170941 bytes)
A felújított 1072-es Szili személyvonattal (Bx motor-mellékkocsikkal)
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431073-1.jpg (146136 bytes)
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
2.jpg (212358 bytes)
A Bayerische Oberlandbahn a tehervonatok továbbítására NOHAB mozdonyokat alkalmaz (V170 sorozat). Ezen a képen a 1131-es látható egy másik NOHAB és egy Integral szerelvény társaságában.
Dátum: 1999.
Helyszín: Holzkirchen
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
m431146.jpg (166593 bytes)
A kaposvári tartalék 1146-os Dacia
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
5.jpg (175816 bytes)
Egy másik BOB-Nohab, a 1151-es
Dátum: 1999.
Helyszín: Holzkirchen
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
7.jpg (157544 bytes)
BOB V170,1151
Dátum: 1999.
Helyszín: Holzkirchen
Fotó: Kajetan Steiner
Digitalizálás: Kajetan Steiner
v431173-2.jpg (159734 bytes)
A ferencvárosi Szili a kaposvári csonkán szomorkodik
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431173-3.jpg (103990 bytes)
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
vvv43-3.jpg (170198 bytes)
Szegény, balesetben megsérült Krisztina Királynõ (V43,1246) az Északi Jj.-ba tart. A 2309-es Szili vontatja az 1239-essel együtt.
Dátum: 1999.
Helyszín: Rákos
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431269.jpg (30408 bytes)
A zebegényi balesetben totálkárossá törött 1269-es Szili még egyben. Emlékét megõrizzük!
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Györök Balázs
Digitalizálás: Györök Balázs
vf1378.jpg (140315 bytes)
A szokásos fûtõgépet (V43,1168) most a 1378 helyettesíti, mert amazzal valamit szereltek.
Dátum: 1999.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m312033s.jpg (50728 bytes)
M31,2033 selejtezve
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412118-02.jpg (94725 bytes)
A 2000 februári vasutassztrájak alatt többször elõfordult, hogy az elégséges gyorsvonatot Bp-Szeged között M41-es továbbította.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: Szeged, rendezõi bejárat
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Lehoczki Gábor
2m41ms.jpg (38504 bytes)
Két miskolci Csörgõ
Dátum: 1999.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412155.jpg (39350 bytes)
A miskolci 2155-ös Csörgõ
Dátum: 1999.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.