A New/New_2000_4_20 könyvtárban található képek listája:
V63003fulke.jpg (251982 bytes)
A V63 003-ból ennyi maradt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M61004ma.jpg (306493 bytes)
Engem az 60-as években készült NOHAB gyári fotókra
emlékeztet ez a kép. Készül a vezetõállás. Sajnos
ez a vezetõállás már mozdonyra sosem fog kerülni.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M61004mb.jpg (327810 bytes)
M61 004-bõl megmaradt vezetõállás. Talán a Közlekedési
Múzeumba fog kerülni.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
Bmxt005.jpg (126478 bytes)
Karambolos vezérlõkocsi.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
Bmxtcsupasz.jpg (288427 bytes)
Reméljük nem ez lesz a magyar vasút jövõje: szétvágott
Gigant, lecsupaszított BDVmot vezérlõkocsi.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V63015.jpg (270633 bytes)
V63 015 felújítás alatt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016a.jpg (306163 bytes)
A V40 mozdonyt a Keleti pályaudvar melletti kiállítási
helyrõl elhozták és újrafestették.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016b.JPG (280583 bytes)
A mozdony vezetõasztala.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016c.jpg (321999 bytes)
Közelkép a mûszerfalról.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016d.jpg (234315 bytes)
Levegõs mûszerek.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016e.jpg (307794 bytes)
Menetszabályzó kar és fékezõszelep.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016f.jpg (292763 bytes)
A teljes vezetõfülke.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016g.jpg (337011 bytes)
Az indításnál használt folyadékellenállás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016h.jpg (265497 bytes)
A vontatómotor.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016i.jpg (286053 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016j.jpg (260816 bytes)
A vízellenállás (balra) felõli géptér vég. Hátrébb a
légsürítõ található.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016k.jpg (249308 bytes)
A mozdony szabályzószekrénye, ami a vízellenállás oldalára
van szerelve.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016l.jpg (290763 bytes)
A motoron található pólusátkapcsoló.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016m.jpg (233449 bytes)
A pólusátkapcsoló közelrõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016n.jpg (295215 bytes)
A fázisváltó felõli géptér vég.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016o.JPG (243834 bytes)
A fázisváltó.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016p.jpg (275829 bytes)
Régi sebességmérõ és regisztráló mûszer.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016q.jpg (231523 bytes)
Géptér folyosó.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016r.jpg (247435 bytes)
Kézifék.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016s.jpg (250239 bytes)
A cos(fi) mérõ.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016t.jpg (246018 bytes)
A kívül-belül törlõ ablaktörlõ.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016u.jpg (169363 bytes)
A géptér fázisváltó felõli vége.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016v.jpg (279006 bytes)
A Kandó Kálmán által kifejlesztett meghajtás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016w.jpg (249257 bytes)
A légsûrítõ felülnézetben.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016x.jpg (108571 bytes)
A fezetõfülke homlokfalán található szokásos tábla.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016y.jpg (153164 bytes)
A vezetõállás hátfala.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V40016z.jpg (239162 bytes)
A mozdony szembõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
A61017a.jpg (245010 bytes)
A pályafenntartásnak átadott M61 017 mozdony átszámozás
után.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
A61017b.jpg (249356 bytes)
A pályafenntartáshoz áthelyezett NOHAB.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V63027.jpg (93808 bytes)
Javításra várva.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M62228.jpg (271546 bytes)
A javítás alatt álló Szergej.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
M62301.jpg (269253 bytes)
Készül az M62 301 karosszéria munkája.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V431246a.jpg (278894 bytes)
1999 nyarán karambolozott ez a Szili Újfehértónál.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V431246b.jpg (122798 bytes)
A vezetõállás maradványai.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
Papagaj.jpg (342490 bytes)
A 2000 sorozatú korszerûsített V43-asok az Északi Jármûjavítóban.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43fm1.jpg (241284 bytes)
Az korszerûsített V43-asokon már vákuumos fõmegszakítót
szereltek.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43fm2.jpg (262083 bytes)
A vákuumos fõmegszakító.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg1.jpg (230995 bytes)
A módosított mûszerfal.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg2.jpg (276303 bytes)
A V43 új, számítógépes vezérlõ és védelmi egysége.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg3.jpg (279257 bytes)
A módosított fokozatkapcsoló, sönt és hiba visszajelzõ.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szggt1.jpg (265688 bytes)
A kismegszakítókkal szerelt védelmi szekrény.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgvez1.jpg (318833 bytes)
A módosított vezetõállás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgvez2.jpg (309377 bytes)
A módosított vezetõállás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szggt2.jpg (38898 bytes)
Kapcsolótábla részlet.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgteto.jpg (292161 bytes)
Készülnek a további gépek. Madártávlatból.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.