A New/New_2000_5_5 könyvtárban található képek listája:
M28kilatas.JPG (48750 bytes)
Kilátás az M28-ból.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M28vez.JPG (80457 bytes)
Az M28 vezetõasztala.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Gazolajkut.JPG (66764 bytes)
A székesfehérvári fûtõház gázolajkútja. Hogy is állunk
a környezetvédelemmel?
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M41forg.JPG (71277 bytes)
M41 forgóvázak.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V46010.JPG (75365 bytes)
A dunaújvárosi tartalék Fehérváron.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63010.JPG (94850 bytes)
A Maestral vágódik be... 20-szal.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
M61020_1.JPG (68355 bytes)
M61-esek végnapjai?
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M61020_2.JPG (77661 bytes)
A 020 frissen lefestett vezetõasztala.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V46044.JPG (74231 bytes)
A várpalotai tartalék!!! (de furcsa)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M44110.JPG (79353 bytes)
Bevégeztetett... Talán az utolsó kép róla.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62190.JPG (75942 bytes)
Fogynak a Szergejek.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62214.JPG (50859 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62236_1.JPG (79742 bytes)
Ennek is vége.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62236_2.JPG (41354 bytes)
Dacia temetõ egy Szergejbõl nézve.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62236_3.JPG (87174 bytes)
Az új korszerû géptér elrendezés.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZ3mot_1.JPG (82678 bytes)
A 300 sorozatú Bzmot Rába D10 motorja kissé szétszerelve alulról.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZ3mot_2.JPG (90209 bytes)
A 300-as sorozatú Bzmot Rába D10 motorja az utastér felõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZ3mot_3.JPG (64833 bytes)
A Bzmot alulról.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZkardan_1.JPG (59677 bytes)
Bzmot kardánhajtása.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZvez.JPG (160276 bytes)
Bzmot 3xx vezetõállása.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZvezerl_1.JPG (193501 bytes)
A Bzmot 3xx relészekrénye.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
BZvezerl_2.JPG (91622 bytes)
Az utas ennyit láthat a vezérlõszekrénybõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431176.JPG (67724 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431180_1.JPG (53139 bytes)
Egész jól néz ki ez a gép!
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431180_2.JPG (121782 bytes)
Hoppá... ez ütközött valamivel.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431186.JPG (64231 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431236.JPG (59224 bytes)
Ez a vörös csillag lefestése óta nem kapott festést.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431237_1.JPG (71611 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431237_2.JPG (170856 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431237_3.JPG (65922 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V43gumis_1.JPG (66946 bytes)
A gumirugós lengéscsillapítós szekrényfelfüggesztés.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V43gumis_2.JPG (45310 bytes)
Nagyon érdekes a gumi elferdülése, ahogy a gép megállt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412119.JPG (53724 bytes)
Ez a gép is a pihenõk között van Székesfehérváron.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412148_1.JPG (74538 bytes)
Itt mintha egy motor szokott volna lenni...
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412148_2.JPG (60108 bytes)
Kívülrõl egész szépnek tûnik ez a szerelés alatt álló
mozdony.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412148_3.JPG (185182 bytes)
Az M41 relészekrénye.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412149_1.jpg (57377 bytes)
Ismét egy gép a parajosban. A pályaszám alig látszik rajta.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412149_2.JPG (77713 bytes)
A grafittizõk már megtámadták.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_1.JPG (100682 bytes)
Az M41 hõntartója.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_2.JPG (96590 bytes)
A 12 hengeres Pielstick motor.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_3.JPG (84544 bytes)
Az M41 légsûrítõje.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_4.JPG (85600 bytes)
A dízelmotor másik oldala.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_5.JPG (71465 bytes)
Gázolaj fogyasztás mérõ.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_6.JPG (97140 bytes)
A hirdaulikus hajtómû.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_7.JPG (74388 bytes)
Az M41 hûtõje.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_8.JPG (75530 bytes)
A központi hajtómûbõl kijövõ kardán és a légtartályok a
mozdony alján.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_9.JPG (69579 bytes)
A kardántengely. (Jó vastag...)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412150_10.JPG (64105 bytes)
A tengelyhajtómû.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_1.JPG (66873 bytes)
A nemrégiben kigyulladt 2160-as.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_2.JPG (53780 bytes)
A vezetõállásról vakuval készített kép. Minden teljesen
bekormozódott.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_3.JPG (80873 bytes)
A dízelmotort már kiemelték.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_4.JPG (58192 bytes)
A gép oldalfala nem árulkodik az eseményekrõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412164.JPG (44064 bytes)
Ez a gép sem fog mûködni mostanában.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412168.JPG (56828 bytes)
Ez a gép még tavaly dolgozott.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.