A New/New_2000_9_25 könyvtárban található képek listája:
zs773.jpg (56822 bytes)
Szintén kiállított mozdony, a Co'Co' tengelyelrendezésû 773-as sorozat egy remotorizált példánya. A mozdonyban Caterpillar motor dologozik az eredeti CKD 8S 310 DR motor helyett. A mozdony nehéz tolató, tehervonati és rendezõpályaudvari átállítós szolgálatot lát el.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tu.jpg (96537 bytes)
A kiállításról hazaútban vonatunk megállt Tura állomáson. Persze fényképezés ezerrel...
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Tura
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61m62tu.jpg (211252 bytes)
A két különvonat szépen negállt egymás mellett...
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Tura
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nohszer2.jpg (190255 bytes)
NOHAB és Szergej együtt, a hatvani mozdonykiállítás után.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Tura
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020m1.jpg (74884 bytes)
37 éve jártak it NOHABok menetrendszerûen... M61,020 különvonattal a miskolci vonalon, Isaszegnél.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: 80. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020m2.jpg (89342 bytes)
NOHAB vontatta vonat a miskolci vonal gödöllõi mély bevágásában.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: 80. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zs721128.jpg (51241 bytes)
A Szlovák Vasutak részérõl a kiállítás egyik résztvevõje a 721,128 psz. tolató mozdony volt.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ckd310dm.jpg (63970 bytes)
A 721 sor. mozdonyba épített 6 hengeres, CKD 6S 310 DR dízelmotor. Hengerátmérõje 310 mm.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zs750200.jpg (40005 bytes)
Itt éppen menetrendszerinti nemzetközi gyorssal érkezik a kiállítás helyszínére.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40206h1.jpg (76092 bytes)
A felújított 206-os Púpos a hatvani mozdonykiállításon.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40206h2.jpg (79416 bytes)
A festésében és mûszakilag is megújult M40,206-os.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40222hn.jpg (113270 bytes)
Hajtóágy sérüléssel állt meg 1996-ban.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40224hn.jpg (77301 bytes)
A nemrég még mûködõ mozdony mos a fûtõházban félreállítva áll.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265tu.jpg (112429 bytes)
Nem sokkal vonatunk után befutott Turára az M62,265 is, két másik kiállított mozdonnyal, a V46,001-el és a V63,156-tal.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Tura
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44402hn.jpg (78660 bytes)
Az M44-es sorozatot a remotorizált M44,402 képviselte.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m444cab1.jpg (55366 bytes)
Az M44,402 vezérállása
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m444cab2.jpg (62613 bytes)
A vezetõasztal az új mûszerekkel, gázkarral, fedélzeti számítoógéppel.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m444dm.jpg (88479 bytes)
Az úd Caterpillar 8 hengeres dízelmotor. Érdekessége a NOHAB motorjához hasonlóan a hengerfejbe épített egyedi befecskendezõ szivattyú konstrukció.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42527as.jpg (70530 bytes)
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42527h1.jpg (79459 bytes)
A kiállításra szépen újrafestett V42,527. A gép csaknem üzemképes.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42527h2.jpg (77036 bytes)
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42527s1.jpg (62110 bytes)
Segédüzemi gépcsoport és vontatómotor-szellõzõ.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v42527s2.jpg (69839 bytes)
Arno-motor (segédüzemi gépcsoport) és a transzformátorszellõzõ (jobb oldalon) a hátsó géptérben.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m4712dm.jpg (65646 bytes)
A remotorizált Daciákba épített 12 hengeres MTU dízelmotor.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m4712gpt.jpg (65455 bytes)
A 1204-es Dacia géptere. A hangtompító szinte nagyobb, mint a motor.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412112h.jpg (59184 bytes)
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412144h.jpg (55164 bytes)
A kiállítási darab a Dombóvárról érkezett, 1999 karácsonyára felújított M41,2144.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.