A New/New_2000_9_8 könyvtárban található képek listája:
m62113f1.jpg (102334 bytes)
Szergejindítás. A motor elõször elégetlen tüzelõanyagot köp ki (hidegek a hegerfalak), majd amint az égés lassan beindul, már a korom is jelentkezik (jó sûrûn).
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v27-29cs.jpg (88752 bytes)
Itt találkotik egymással a 27-es és a 29-es vonal, de nem mindig volt ez így. Régen a két sínpár felüljárón keresztezte egymást.
Dátum: 2000. 05. 19.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006ce.jpg (75441 bytes)
Indulás elõtt a 975 sz. budapesti gyorsvonattal. A mozdonyt szépen lepucolták a nyár folyamán.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020fo_1.jpg (127746 bytes)
Rááll a 8863 sz. vonatra
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Lehoczki Gábor
v63035cr.jpg (91435 bytes)
Ez a Ggiant gyakran szerepel a szombathelyi IC fordában. Most az IC914-gyel látható.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63048gr.jpg (106310 bytes)
Dátum: 2000. 05. 12.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63049gr.jpg (90812 bytes)
Gyakori IC- és gyorsfordás Gigant az 1-es vonalon a 049-es is. Itt az IC915-tel érkezik Gyõrbe.
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62100ce.jpg (88349 bytes)
Hatvani gép Celldömölkön javítás alatt
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62100dm.jpg (103145 bytes)
Az M62,100 dízelmotorja. Impozánsak a derékméretû, koromfekete kipufogócsövek
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62kurt.jpg (68925 bytes)
Ez az eredeti Szergejkürt (053 psz.-tól) adja azt a bizonyos jellegzetesen szép hangot, melyõl a Szergej közeledése már sok-sok kilométerrõl hallható. Sajnos egyre több mozdonyról tûnik el és adja át helyét a MÁV szabványkürtnek. A színe persze normál esetben RAL 2002 sötétnarancs...
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62104ce.jpg (66107 bytes)
Itt éppen hiányzik belõle a fõdinamó és néhány egyéb alkatrész. A felvétel készítése óta azomnban már újra jár.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40105ce.jpg (83869 bytes)
Kölcsöngép Kanizsáról
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62110tp.jpg (49785 bytes)
A 110-es Szergejt 1999-2000-ben javították meg. Erõs gép lett de tündöklése rövidenk bizonyult.Nyár elején fõtengelytörés miatt ismét meg kellett állnia.
Dátum: 2000. 03. 24.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62113g1.jpg (92379 bytes)
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62113g2.jpg (59252 bytes)
A 39534 sz. Gyõr-Bakonyszentlászló vonattal
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62113g3.jpg (95000 bytes)
Bakonyszentlászlóra indul
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2m62gyor.jpg (72786 bytes)
Két Szergej a gyõri állomáson. 2000 nyarán M41 hiány miatt gyakran elõfordult M62-es mozdony a Gyõr-Celldömölk vonalon. A bal oldali (a 200-as) a Bakonyszentlászlóra közlekedõ 39534 sz., a jobb oldali, a 145-ös a Celldömölkre közlekedõ 9214 sz. vonattal látható.
Dátum: 2000. 08. 15.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62145g2.jpg (78065 bytes)
Celldömölk felé indul személyvonattal
Dátum: 2000. 08. 15.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62145g1.jpg (83962 bytes)
Ez a Szergej egy tehervonatért megy Gyõr GySEV állomásra
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62145ce.jpg (75409 bytes)
Boba felõl tér vissza.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62146gr.jpg (93526 bytes)
A 146-os is részt vett a celldömölk-gyõri személyfordában
Dátum: 2000. 08. 12.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62149ce.jpg (85663 bytes)
Három mûködõ, de éppen (vasárnap lévén) pihenõ mozdony: M62,149,216,146
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63155gr.jpg (92982 bytes)
100-as Gigantok személyvonatokat is gykarna továbbítanak, mint itt pl. a 155-ös a 9433 sz. vonatot Gyõr-Budapest között
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62165dj.jpg (141171 bytes)
Üres tehervonattal kapaszkodik fel a dunújvárosi kikötõbõl az állomásra
Dátum: 2000. 07.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62165dk.jpg (79268 bytes)
Dátum: 2000. 07.
Helyszín: Dunaújváros, kikötõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62166ce.jpg (80365 bytes)
A 195-ös mellett Celldömölkre került alkatrészbázisnak egy másik ferencvárosi M62-es, a 166.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62182gg.jpg (95489 bytes)
Az M62,182(III) tehervonattal a cell-gyõri vonalon
Dátum: 2000. 08. 16.
Helyszín: Gecse-Gyarmat
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62195ce_1.jpg (76044 bytes)
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g4.jpg (92157 bytes)
Bakonyszentlászlóra indul a 39534 sz. személyvonattal
Dátum: 2000. 08. 15.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g1.jpg (59568 bytes)
Figyeljük meg a mozdony pályaszáma mellett levõ kis csillagot
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g2.jpg (89206 bytes)
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g3.jpg (79456 bytes)
A 699 sz. Záhony-Szombathely gyorsvonattal Szombathelyre indul
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216uk.jpg (109270 bytes)
Zalaegerszeg felõl érkezik tehervonattal
Dátum: 2000. 08. 16.
Helyszín: Ukk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62235kv.jpg (49725 bytes)
Dátum: 2000. 03. 04.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62m41ic.jpg (85059 bytes)
A szolgálatképtelen M41,2210 által idáig vontatott IC914-et az M62,246 segélyezte és vontatta be Szombathelyre.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: 16. vonal, Magyarkaresztúr-Páli között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62254.jpg (129274 bytes)
Egy új Szergej színterv vagy ennyiféle RAL2002 van?
Dátum: 2000. 05. 19.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62256ce.jpg (85975 bytes)
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62256cr.jpg (148469 bytes)
A miskolci vonalon vonatba rohant M62-es Celldömölkön. Srosáról csak találgathatunk, az is lehet, hogy csak alkatrészbázis ez is.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m471201.jpg (70591 bytes)
Az elsõ remotorizált M47-es mozdony
Dátum: 2000.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m471202.jpg (95037 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m471207.jpg (84643 bytes)
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167i.jpg (78666 bytes)
Az IC916-tal robog Szombathely felé.
Dátum: 2000. 06. 17.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412182u.jpg (78487 bytes)
Fõmûhelyi javítás után.
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412184t.jpg (48990 bytes)
Egy Ménfõcsanak-Gyõr tehervonattal láthatjuk.
Dátum: 2000. 08. 16.
Helyszín: Gyõrszabadhegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412192g.jpg (101268 bytes)
Itt még celldömölki állományban, a gyõri személyállomás soproni végén vonatra vár.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208u.jpg (111285 bytes)
Fõmûhelyes Csörgõ, a szombathelyi személyvonattal érkezik.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210c.jpg (92958 bytes)
Rááll az IC 914-re.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210.jpg (81996 bytes)
Az IC 914-gyel mentünk Szombathely felé, amikor a vonat Sopronnémeti táján gyanúsan lassulni kezdett. Magyarkaresztúr mh.-t elhagyva már igen lassan mentünk, aztán nyílt pályán megállt a vonat. A mozdonyban hûtõvízcsõ-szakadás történt.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: 16. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
m412210i_1.jpg (197336 bytes)
IC vonattal Szombathelyre robog
Dátum: 2000.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.