A New/New_2001_8_14 könyvtárban található képek listája:
motor.jpg (32316 bytes)
ABnymot 503 selejtesen a vesztõhelyen
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
motor1.jpg (22867 bytes)
ABnymot 503 selejtezve a vesztõhelyen. Elõbb Püspökladányban szogált.
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
1.jpg (62235 bytes)
A 2000 évi selejtlista egyik áldozata a Púposok közül: a 907-es, mely már hosszabb ideje mûködésképtelen volt.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
10.jpg (85815 bytes)
M47,2055
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
11.jpg (81579 bytes)
Szegény szegedi M62,062 is itt kötött ki, hosszú ideig tartó szolgálatképtelenség után
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
12.jpg (76639 bytes)
Egy, széles nyomtávú Szergej, a szétvágás helyére szállítás érdekében normálnyomtávú kerékpárokon, ütközõvel felszerelve várja az aprítást. Kisebb baleset is érhette mielõtt leállították.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
13.jpg (65450 bytes)
M62,504
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
14.jpg (77534 bytes)
A 901-es Púpos a 907-essel együtt érkezett szétvágásra. Selejtezése elõtt több évig ez sem üzemelt.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
15.jpg (65842 bytes)
Egy szétvágásra váró M32, valószínûleg a 2050-es.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
16.jpg (85740 bytes)
M40,907
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
18.jpg (63000 bytes)
A szombathelyi M62,201
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
19.jpg (72728 bytes)
Mozdonytemetõi életkép
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
5.jpg (72098 bytes)
M47,1036. A 700 lóerõs Daciák egyik képviselõje.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
6.jpg (71813 bytes)
Még egy 700 lóerõs Dacia a vesztõhelyen: M47,1006
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
7.jpg (81687 bytes)
Ha jól tudtam kibetûzni, ez a mozdony az M32,2014. Selejt 2000. XI. 18.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
9.jpg (81843 bytes)
M47,2055 S.2000.XI.27.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000133.JPG (119047 bytes)
Lényegében ezen a szakaszon - h a a menetrend nem is ezt mutatja- három vonal fut párhuzamosan, a 20,25 és 26-os.
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
cell08.jpg (115234 bytes)
"Újkori" celldömölki életkép, Giganttal
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000145.JPG (82760 bytes)
E 492 érkezik Cell rendezo bejáratához a helytelen oldalon ami mellesleg 60-as
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
v55.jpg (35978 bytes)
Dátum: 2001. 04. 02.
Helyszín: Füsti
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000083.JPG (65601 bytes)
A kép Bp keleti pu.-n készült május 25-én a gép 928-as Bp-Cell-Sopron gyorsot továbbította.
Dátum: 2001. 05. 25.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: M47 2157 érkezik Boba felol Cell-rendezo belyáratához, a jelzonél meg is fogták így sikerült a képet elkészíteni.
Digitalizálás:
8.jpg (69141 bytes)
M62,062 is itt végezte, sok évi betegeskedés után.
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoralajújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
4.jpg (76018 bytes)
Szegény M62,072, mivel õ látható a képen, csak egy másik számmal.
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000149.JPG (117394 bytes)
M62 113 érkezik a CE-TP-Bp Déli között közlekedo 975-ös gyorssal. Szegény, tetejérol négyzetméteres felületrol hiányzik a festés. A füstölés ellenére jó eronek örvend
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000153.JPG (57185 bytes)
A második M62 163. Az egykori szombathelyi 246-ost láthatjuk reinkarnálódva.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
72.jpg (60875 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
3.jpg (71987 bytes)
M62,201. A mozdony pályafutása itt ér véget.
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
2.jpg (64550 bytes)
Selejtezve a bontóhely udvarán
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000152.JPG (78089 bytes)
M62 216 egyike a még celli Szergejeknek. Vasárnap lévén o is pihen.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000136.JPG (99835 bytes)
Bzmot 296 érkezik Celldömölk felol egy Zegre tartó személyvonattal
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk, rendezõ
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
20.jpg (60996 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
21.jpg (62086 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
17.jpg (83654 bytes)
A 2000 év végi aselejtlista Púposai közül kettõ: a záhonyi 907 és 901 psz. mozdonyok. Hosszú ideig egyik sem dolgozott selejtezéséig, már 1998-ban is tárolt gépek voltak.
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó:
Digitalizálás: Szijártó István
IM000142.JPG (119939 bytes)
V43 1005 érkezik a Muntenia ngy Sm-i részével. A menetrend váltástól ez a gyorsvonatpár megszunt…
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldönölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
cell01.jpg (70470 bytes)
Immár szombathelyi mozdonyként egy gyorsvonattal a Déliben
Dátum: 2001.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m471006.jpg (25571 bytes)
Ez a 700 LE-s Dacia szétvágásra vár
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000148.JPG (93859 bytes)
V43 1013 érkezik Cell felole egy SM- Veszprém személyvonattal
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
77.jpg (61490 bytes)
Szinte mindig õ az állomási tartalék Cellben.
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m431152.jpg (24428 bytes)
Egykori ÉVF-Dacia a vesztõhelyen
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátorlajaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
76.jpg (60005 bytes)
Kissé szét van szedve ez a Dacia.
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
74.jpg (54831 bytes)
Szegény M41,2107 (Kishetes) nem tûnik olyan szerencsésnek mint a 2188-as.
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
75.jpg (62530 bytes)
Egy ugyancsak az utolsóként ÉVF-nél szolgáló, de most celli Csörgõ, a 2125-ös.
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
cell03.jpg (79344 bytes)
Vendégforgóvázon a hidraulikus emelõk között
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000138.JPG (78213 bytes)
Az elobb érkezett Dácsia indul vissza M41 2147 társaságában Boba felé.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
79.jpg (94933 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000131.JPG (57239 bytes)
M47 2157 érkezik Boba felol Cell-rendezo belyáratához, a jelzonél meg is fogták így sikerült a képet elkészíteni.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412121_1.jpg (43415 bytes)
M41,2164 - 2121-es számon - a vesztõhelyen.
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000147.JPG (58598 bytes)
M41 2182 érkezik Boba felol ahova a Muntenia egerszegi részét vitte, s egy kocsival léterhozza a Zalaegerszeg-Celldömölk közvetlen összeköttetést.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000154.JPG (62865 bytes)
M41 2183 egy Balatonszentgyörgyre tartó személyvonattal indulásra készen.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000143.JPG (113729 bytes)
M41 2184 érkezik Cell felol a 902-es Boba -Egerszeg közötti részét továbbítandó
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
73_1.jpg (61683 bytes)
Egy Csörgõ az ÉVF-nél utolsó mohikánok közül. Most szép puccos, mivel megjárta Szolnokot.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
22.jpg (80917 bytes)
M41,2194
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000150.JPG (100727 bytes)
Szegény M41 2213 már nem indul többet sehova. Ha jól tudom a 11-esen egy gépkocsival ütközött…
Láttunk ennél csúnyábban törött gépet is felújított állapotban.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
IM000084.JPG (46560 bytes)
V43,2293 Bp Keleti a vonatszámot nem tudom a mozdonyvezeto bácsi galambokat etet:-)
Dátum: 2001. 05. 25.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.